BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 15, 2010

Ulang Tahun ke 43

Saya berusia 43 tahun hari ini. Pagi-pagi lagi anak dara mengirimkan mms yang cantik mengucapkan selamat hari jadi. Kemudian suami tercinta pula memberikan satu hadiah yang istimewa..disusuli dengan kiriman mesej dari anak teruna di Ipoh..dan panggilan telefon dari adik lelaki saya Tajuddin di Kuala Lumpur, juga mengucapkan selamat hari jadi. Sahabat saya kak Zaini turut mengirim mesej yang sama. Adik-adik saya Imah, Ta dan Na mengirimkan ucapan melalui facebook. Beberapa hari lepas, sahabat lama di MPTAA dulu turut mengirim mesej serupa.Terima kasih kepada semua yang mendoakan kesejahteraan saya di hari jadi saya ini.

Sebenarnya saya sengaja tidak meletakkan tarikh lahir saya dalam facebook. Saya hanya ingin tahu siapa yang mengambil berat tentang tarikh lahir saya..adakah lagi yang masih mengingati..ataupun adakah hilang di mata hilang juga di hati?

Alhamdulillah, masih ada yang tak lupa..meski tanpa timbunan hadiah, ingatan kalian semua sudah sangat berharga. Meskipun Mei ini kita disibukkan dengan banyak hari istimewa..hari pekerja, hari ibu, hari jururawat, hari belia dan hari guru..hari jadi saya tetap dalam ingatan.


0 comments: